Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

שידור משחקי כדורגל

משחקי כדורגל

משחקי כדורגל הם אהבה של אנשים רבים ולכן הם מאושרים להימצא במשחקי הכדורגל של הקבוצה שהם אוהדים, לקרוא קריאות עידוד ולהיות בעניינים כאשר הקבוצה שלהם מנצחת. הם תמיד נהנים לספר באופן מפורט מה קרה בכל 90 הדקות של המשחק וחיים בכל יום על המידע, מה קורה בקבוצת הכדורגל הספציפית, מה קורה עם כל אחד מהשחקנים וכל שביב מידע מדליק אצלם נורות של שמחה. לאור זאת חלק מהם מחליטים להפוך את הכדורגל גם למקצוע. אם הם לא הכי טובים בכידרור של הכדורגל עצמו, הם יכולים להימצא על הדשא ולספר למאזינים לרדיו או לצופי הטלוויזיה, מה קורה על המגרש הירוק.

אחת האופציות עבור מי שמחפש את דרכו המקצועית וחושב על אופציות שונות של קריירה, היא לימודי תקשורת ספורט אשר כוללים את לימודי אופן ההגשה באולפני טלוויזיה של תוכניות בתחום הספורט, סקירה של משחקים כמו משחקי כדורגל או כדורסל, נסיעה לחו"ל במסגרת חבילות כדורגל ללונדון כדי לסקר משחק ייחודי בין הקבוצות של בירת בריטניה ועוד. זהו אחד הדברים שמדרבנים רבים להירשם ללימודי תקשורת ספורט, כיוון שהם יטוסו מעת לעת גם למשחקי כדורגל שנערכים בין קבוצות מקצועיות אשר משחקות כדורגל בכל העולם.

סיקור של  משחקי כדורגל

כדי לעסוק בתחום של סיקור משחקי כדורגל, כל שדרן חייב להכיר באופן מעמיק את כל חוקי המשחק. בדרך זו הוא יוכל לתת לקהל הסברים מקצועיים מכל היבט לגבי פעולה כלשהי שהתרחשה במגרש. מלבד כדורגל כל שדרן ספורט לומד רבדים רבים של ענפי ספורט נוספים אשר פועלים בישראל כמו כדורסל, כדור עף, שחייה, כל ענפי האתלטיקה, הרמת משקולות ועוד. זהו הבסיס לכל ההתנהלות המקצועית בקריירה זו.

למידה תיאורטית ולמידה מעשית

בשלב הראשון כל הסטודנטים לומדים למידה תיאורטית על כל מה שקורה בספורט בישראל. אף על פי שמדובר בדרך כלל באנשים אשר מעורים מאד בכל מה שקורה בספורט בישראל, גם עבורם יש מידע רב שהוא חדש ואף מפתיע אותם. בתום הלימודים התיאורטיים הם מתחילים בלמידה מעשית. כך הם מגיעים למגרשי הכדורגל ומשדרים משחק כדורגל של אחת הליגות הנמוכות, כדי להתאמן על שמות השחקנים בהתאם למספר שכל אחד מהם נושא על גבו ומסקרים את המהלכים הטקטיים והמתוחכמים שמבצע כל אחד מהם וכך לאורכו של כל המשחק.

המורים בקורס זה הם מומחים בכל מה שקשור לנושא משחקי כדורגל והם אלו שמעירים הערות, מייעצים כיצד לשפר את היכולות של השדרנים וזוהי דרך למידה יוצאת דופן של התחום המרתק והמסקרן.

אפשרויות העסקה בתחום הספורט

מי שמסיים את קורס תקשורת בספורט יכול לעבוד כשדרן ברדיו, או בטלוויזיה. כמו כן כפרשן בשידורי רדיו או טלוויזיה, כתב ספורט באתרי האינטרנט כיוון שלכולם יש מדורי ספורט פעילים, לעסוק בדוברות של קבוצות ספורט, בניו מדיה ועוד.

שיתוף ברשתות חברתיות:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

מאמרים נוספים

קורס אנליסט אישי

אנליסט אישי – מכללת ספורט פאנל, המכללה למקצועות הספורט. תחום הסקאוטינג והאנליזה מקבלים צורה בעולם הכדורגל הישראלי. ממש כאן, במגרש הביתי שלנו. בעולם בו קבוצות,

קרא עוד »

האלגוריתם להצלחה

בעידן שבו שחקן כדורגל הוא כבר עסק פיננסי לכל דבר, החל בביצועים על המגרש וכלה בשווי שוק גבוה, ההצלחה של כל שחקן בתום " עידן

קרא עוד »

קורס אנליסט אישי

אנליסט אישי. מה לומדים בקורס ומי מעביר אותו? מדובר בקורס ייחודי מסוגו, המתפרס על פני 7 מפגשים, אותם מעביר אוהד אפרת, האנליסט האישי של שחקן

קרא עוד »

myscout

רוצה לקבל 5 הצעות אטרקטיביות באזור מגוריך?

השאירו פרטים ואנליסטים מוסמכים ע"י מנהלת הליגה יחזרו אליכם

myscout

דילוג לתוכן